בתי אבות דיור מוגן וסיעוד בישראל
יעוץ והכוונה חינם 24 שעות

רשת עד 120

רשת עד 120

בתי האבות של רשת זו ממקומים בעיקר באיזור הצפון ומרכז הארץ: הוד השרון, חדרה, ראשון לציון ותל אביב. בממוצע, כל אחד מהמוסדות ערוך לקליטת מאות קשישים ושיכונם באחת מהמחקלות הפועלות בבתי אבות אלו. המחלקות השונות מותאמות היטב הן מבחינת הציוד הקיים בהן והן מבחינת הצוות הרפואי והסיעודי המטפלים בקשישים, על מנת להעניק להם את הטיפול המסור והתומך ביותר. ברובם המכריע של בתי האבות קיימות מחלקות שנועדו לשירותם של קשישים סיעודיים, קשישים עצמאיים, במחציתם ישנן מחלקה המתאימה לקשישים המוגדרים כסיעודיים מורכבים ואילו באחרים קיימות מחלקות לקשישים תשושים ותשושי נפש. בית האבות של הרשת הממוקם בראשון לציון מקבל אליו קשישים גם לפי "קודים" של משרד הבריאות – סבסוד אשר עוזר לקשישים ובני משפחותיהם במימון השהייה בבית האבות.
בית האבות של הרשת הממוקם בהוד השרון כולל מחלקה אחת – סיעודית, ובה 33 מקומות. בית אבות זה מתהדר בעיצוב מודרני ותכנון המיועד להקנות לדיירים את איכות החיים הגבוהה ביותר: הגינה המקיפה את הבניין ירוקה ומטופחת ביותר וכוללת גם בריכת מים, שבילי הליכה מסודרים, ספסלים ופינות ישיבה לבילוי באוויר הצח של הקשישים, חבריהם ובני משפחותיהם. בני גיל הזהב המתגוררים במקום מוזמנים גם לעשות שימוש בבריכת השחייה הנמצאת במתחם בית האבות, המועדון הפועל במקום, הספרייה ובית הכנסת. נוסף על כך מוצעים לדיירים שירותים כגון ארוחות מסודרות (במקום פועלת גם מסעדה, למעוניינים בכך), שירותי כביסה ונקיון שוטפים, חדר כושר, שירותי הידרותרפיה ועוד.
בית האבות של הרשת הנמצא בתל אביב מתפקד כבית דיור מוגן עבור קהילת בני גיל הזהב אשר הינם עצמאיים מבחינת אופן תפקודם היומי. גם במוסד זה עומדים לשירות הדיירים פעילויות ומתקנים רבים אשר נועדו לרווחתם ולהעשרת זמן שהייתם במקום: בריכת שחייה, אולם ספורט, אולם למשחקי ברידג', חצר מטופחת לטיולים, אולם המשמש להצגות תיאטרון ולחגיגית אירועים ועוד.
בית האבות של הרשת הנמצא בחדרה (אגודה לעזרת הורים) כולל מחלקות רבות יותר: מחלקה לתשושי נפש, סיעודיים או תשושים. מחלקות אלו מתאפיינות בהשגחה רפואית צמודה יותר ומגוון שירותים רפואיים רחב יותר המותאם לקשישים הבוחרים להתגורר במקום.

דילוג לתוכן