בתי אבות דיור מוגן וסיעוד בישראל
יעוץ והכוונה חינם 24 שעות

קבוצת נווה עמית

קבוצת נווה עמית

לקבוצת "נווה עמית" בתי אבות הנמצאים באיזור ירושלים ובשפלה. הרשת רואה חשיבות גדולה במתן שירותים מקצועיים לאוכלוסיית הקשישים, כך שיוכלו להמשיך ככל הניתן בשגרת חייהם ולהנות משפע היתרונות הגלומים מחיי נוחות בגיל הזהב. אנשי המקצוע השונים העומדים לרשות הקשישים בבתי האבות אשר בבעלות רשת "נווה עמית" מבינים היטב את החשיבות שביצירת סביבה חמה ותומכת לקשיש, על מנת לא רק להקל עליו את המעבר לבית אבות אלא גם על מנת לתרום ככל הניתן לאיכות חיים גבוהה בקרב אוכלוסיה זו, תוך התחשבות מירבית בכבודם של הקשישים, תחומי העניין שלהם ורצונותיהם, כמו גם צרכי משפחתם ויקיריהם.
בית האבות "נווה עמית" הממוקמם ברחובות מכיל מספר מחלקות, כגון המחלקה לקשישים סיעודיים, המחלקה לתשושים, סיעודיים מורכבים ועצמאיים. קשישים המוגדרים כעצמאיים מוזמנים להנות מחופש פעולה מלא ככל המתאפשר להם ממגוון המתקנים והיתרונות המוצעים על ידי בית האבות. אלו כוללים בין השאר את החצר והגינה הירוקה המקיפה אותו שיכולים לשמש לטיולים רגליים קצרים והתרגעות בלב הצמחייה השופעת בפינות ישיבה שנועדו לכך, את ההשתתפות בחוגים ובהרצאות בנושאים מגוונים הנערכים כדבר שבשגרה בבית האבות, השתתפות בפעילות חברתית ובמפגשים המוקדשים לנושאים כגון טיפול באמנות, מועדון חברתי ועוד.
בית האבות "נווה עמית" הנמצא במוצא עילית מיועד למגוריהם של קשישים עצמאיים או סיעודיים. לרשותם עומד צוות הכולל אחיות, רופא הנמצא תדיר בבית האבות, מטפלים סוציאליים, מרפאים בעיסוק כמו גם עובדים כלליים ועובדי משק בית אשר מתפקידם לדאוג לתחזוקה התקינה של המתקנים והיחידות השונים במבנה בית האבות.
בית האבות "נאות עמית" הנמצא בירושלים כולל מחלקה לקשישים המוגדרים כעצמאיים או סיעודיים גם הוא. בבית אבות זה מעל 140 מיטות במחלקות המצויינות, והוא פועל תחת רשיון משרד הבריאות ומשרד הרווחה. לרשות הדיירים עומד חדר כושר מצוייד היטב, ספרייה עשירה המתאימה לתחומי העניין של בני הגיל השלישי, מועדון למפגשים חברתיים ועוד. כמו כן, הצוות הרפואי במקום מעניק שירותי אבחון שגרתיים, שירותי פיזיותרפיה, הערכה תפקודית, ריפוי בעיסוק ועוד.

דילוג לתוכן