בתי אבות דיור מוגן וסיעוד בישראל
יעוץ והכוונה חינם 24 שעות

דיור מוגן משען, חולון

דיור מוגן משען, חולון הינו בית אבות בחולון המכיל 112 מיטות ב-2 מחלקות: מחלקה לתשושים מחלקה סיעודית

בית האבות 'משען לב חולון' הינו בית אבות בחולון משרת את בני הגיל השלישי מזה יובל שנים. הבית, אשר נצבר בו ניסיון רב בתחום, פועל תחת פיקוחם של משרד הרווחה ומשרד הבריאות, ועם רישיונות מטעמם.
המקום מהווה בית דיור מוגן לקשישים עצמאיים, ויש בו גם שתי מחלקות לדיירים תשושים, ושתי מחלקות מצוידות עבור מטופלים סיעודיים.
צוות רפואי-סיעודי רב מקצועי דואג למגוון ההיבטים הבריאותיים של דיירי הבית השונים. הצוות כולל, בין היתר, רופא כללי, רופא אף אוזן גרון, רופא עיניים, אחיות, פסיכיאטר וכן מטפלים פארא-רפואיים: עובדים סוציאליים, פיסיותראפיסטים ומדריכי תעסוקה, ומרפאים במוסיקה, בתנועה ובאמנות. במקום ישנם מרפאה, בית מרקחת ומכון לפיזיותרפיה אשר עומדים גם הם לרשות הדיירים על מנת לענות על צרכיהם הבריאותיים והפיזיים.
בית האבות פרוש על פני מספר מבנים ומשתרע על פני שטח של 30 דונמים. רוב המבנים שופצו וחודשו לאחרונה, ובתום פרק הפיתוח הזה ייהנו הדיירים מחדר אוכל ומבריכת שחיה חדשים. הדיירים העצמאיים בבית מתגוררים בדירות סטודיו או בדירות שני חדרים המתאימות ליחידים ולזוגות. כל יחידת דיור מכילה את כל הדרוש לשם קיום חיים עצמאיים בה.
במסגרת טיפוח עצמאותם של הדיירים, צוות הבית מעודד מעורבות של דייריו ושותפות שלהם בקבלת החלטות בנוגע לפעילויות המתקיימות בו ולתפריט חדר האוכל.
בית האבות מקיים מגוון פעילויות בשיתוף פעולה עם הקהילה שמחוץ לבית – בני נוער, גמלאים ותושבי השכונה. בנוסף לכך מוצעות לדיירים פעילויות חברתיות, תרבותיות ואינטלקטואליות שונות, כך שכל אחד מהם יכול למצוא כאלו שיענו על תחומי העניין שלו ויתאימו ליכולותיו. הדיירים מוזמנים להשתתף בחוגי התעמלות, יוגה, טאי צ'י, מחשבים, ברידג' ומקהלה, וכן באירוע המרכזי המתקיים בבית מדי ערב.
בית האבות 'משען לב חולון' ממוקם באזור עירוני, בקרבת דרך איילון ובמרחק הליכה קצרה ממרכזי רפואה, קניות, תרבות ובידור, ועם זאת, הוא מוקף בשטחים ירוקים ויש בו כרי דשא נרחבים, עם פרחים צבעוניים ורעננים, מזרקה, תאורה ושבילים נוחים – לטיול מהנה ומרגיע באוויר הפתוח בשעות הפנאי.

פרטי יצירת קשר

מחלקות

מידע כללי

מידע נוסף

שירותים

צוות

אוכלוסיה

מחלקות

מחלקת עצמאיים

מחלקת עצמאיים ותשושים

מחלקת תשושים

מחלקת סיעודיים

מחלקת תשושי נפש

מחלקת סיעודיים מורכבים

מחלקת שיקומיים

דילוג לתוכן