בתי אבות דיור מוגן וסיעוד בישראל
יעוץ והכוונה חינם 24 שעות

דיור מוגן יוקרתי

דיור מוגן יוקרתי

דיור מוגן, בשונה מבתי אבות, הינה מסגרת דיור המיועדת לאנשים בני גיל הזהב, עצמאיים מבחינה תפקודית, המחפשים מסגרת חברתית, רפואית ותומכת לחיות בה. לאחרונה ניתן להבחין במגמה הולכת וגדלה של דיור מוגן יוקרתי אשר נותן לדייריו שירותים שהם הרבה יותר מהסטנדרט המקובל בתמורה למחירים גבוהים יותר.

מהם השירותים שמעניק דיור מוגן?
דיור מוגן מאפשר לדייריו לקנות דירה עד לסוף חייהם בתמורה לפיקדון שהולך ונשחק לפי טבלאות השחיקה המקובלות במקום. בנוסף, על הדיירים לשלם תשלום חודשי קבוע עבור עלויות השהייה במקום. בתמורה, מעניק המקום:
דירה- כאשר גודל הדירות משתנה מאוד ממקום למקום
מסגרת חברתית – חוגים שונים, פעיולויות משותפות, אירועים כגון חגים, הרצאות וכן הלאה
מסגרת רפואית – בהרבה מבתי הדיור המוגן ניתן למצוא רופא
מסגרת תומכת – משחררת את הדיירים מן הצורך בפעולות היומיום. ניתן לקבל במקום ארוחות, שירותי אם בית, כביסה, שירות הבאת תרופות מרשם מבית המרקחת, סדר וניקיון, לחצן מצוקה, צוות זמין 24 שעות וכן הלאה.

כל אלו הופכים את בית הדיור המוגן לאטרקטיבי עבור רבים שיכולים להרשות לעצמם להוציא את הסכום ההתחלתי של הפיקדון ואת התשלום החודשי הגבוה. אולם ישנם בתי דיור מוגן יוקרתיים הנתפסים כאקסקלוסיביים יותר, מעניקים שירותי פרימיום והם גם יקרים יותר מהסטנדרט הנהוג בשוק.

אילו שירותים נותנים אם כן בתי דיור מוגן יוקרתי?
לרוב מדובר בראש ובראשונה ברמת איבזור גבוהה ביותר תוך שימת לב לפרטים, שירותי ספא וחדר כושר מתקדמים עם אפשרויות טיפול מתקדמות כגון הידרותרפיה (טיפול במים), טיפולים הוליסטיים וכן הלאה, אירועי תרבות מהשורה הראשונה, חיי חברה פעילים עם שפע חוגים וצוות רפואי זמין 24 שעות ביממה. בתי דיור מוגן יוקרתי שונים זה מזה ולכן כאשר בוחנים פתרון דיור מוגן יוקרתי יש צורך לבחון מהם ההבדלים בקפידה ולמצוא את מידת ההתאמה הגבוהה ביותר לדייר.

בתי דיור מוגן יוקרתי רבים מכילים גם מחלקה סיעודית לשימוש במקרה הצורך שלרוב תהיה מאובזרת במיטב הציוד, עם צוות רפואי רב-מקצועי המיומן בסיעוד קשישים.

לייעוץ והכוונה במציאת בית אבות או דיור מוגן ניתן להתקשר 24 שעות ביממה לטלפון 053-336-2407

דילוג לתוכן