בתי אבות דיור מוגן וסיעוד בישראל
יעוץ והכוונה חינם 24 שעות

בית אבות "שיבה טובה" (הבוכרים), ירושלים

בית אבות "שיבה טובה" (הבוכרים), ירושלים הינו בית אבות בירושלים המכיל 40 מיטות ב-1 מחלקות: מחלקה סיעודית

בית האבות "שיבה טובה" בירושלים פועל מאז 1990 ונמנה בין בתי האבות הוותיקים בעיר. המוסד, הפועל תחת השגחתם של משרד הבריאות ומשרד הרווחה, מעניק שירות ברמה רפואית ואישית גבוהה מאוד לדיירים המבקשים לשהות בו. במקום מופעלת מחלקה סיעודית בלבד, המיועדת לשירותיהם של קשישים שאינם מסוגלים לתפקד בכוחות עצמם בצורה שגרתית, ונדרשים לעזרת הצוות והמטפלים בביצוע פעולות שכיחות ויומיות כגון אכילה, החלפת ביגוד, רחצה, ניידות ממקום למקום ועוד. מעבר לאלו, צוות בית האבות מיומן בהענקת יחס חם ויצירת אווירה ביתית ותומכת לדיירים הנמצאים במקום.
צוות בית האבות דוגל בגישה כי טיפול רפואי הולם ויצירת סביבה העשירה בפעילות וגירויים מנטליים הם חיוניים ליצירת איכות חיים והנאה אצל הקשישים השוהים במקום. לצורך כך, מקיים הצוות האדמיניסטרטיבי של בית האבות פעילות מגוונות המורכבת מסוגים שונים של מפגשים והצעות עבור הקשישים, כגון מערך רחב של חוגים המיועד לבני המקום, הפעלה שוטפת של מועדון בו יכולים הדיירים להעביר את זמנם, להגיע למפגשים חברתיים הווי ובילוי וגם להשתמש במקום על מנת לבלות עם קרובי משפחתם וחבריהם המגיעים לבקרם בבית האבות "שיבה טובה". כמו כן, על מנת לתרום להרגשתם האישית של הקשישים ולפעול למען איכות חיים גבוהה ככל הניתן, מופעלים במקום שירותים נלווים כגון היגיינה אישית, שירותי מניקור ושירותי מספרה.
השירותים הרפואיים אותם מציע בית האבות הם מקיפים ביותר ומותאמים במיוחד לצרכים של אוכלוסיית גיל הזהב. השירות הרפואי בבית "שיבה טובה" מורכב מפיקוח מתמיד אחר מצבם הבריאותי של הקשישים, השינויים החלים בו והתאמת טיפולים רפואיים בהתאם לשינויים אלו, כמו גם הוספת שירותי בריאות נלווים כגון פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק ועוד. כל אלו ניתנים על ידי צוות רפואי מנוסה המורכב מרופא גריאטרי הנמצא בבית האבות לשירותם של הקשישים, מערך של אחיות ומטפלים סיעודיים. כחלק משירותי הפיזיותרפיה המוצעים לקשישים, ישנה אפשרות להיעזר בטיפולי ההידרותרפיה (עבור מי שסוג טיפול זה מתאים לו).

פרטי יצירת קשר

מחלקות

מידע כללי

מידע נוסף

שירותים

צוות

אוכלוסיה

מחלקות

מחלקת עצמאיים

מחלקת עצמאיים ותשושים

מחלקת תשושים

מחלקת סיעודיים

מחלקת תשושי נפש

מחלקת סיעודיים מורכבים

מחלקת שיקומיים

דילוג לתוכן