בתי אבות דיור מוגן וסיעוד בישראל
יעוץ והכוונה חינם 24 שעות

בית אבות סיעודי נוף חן, רמת גן

בית אבות סיעודי נוף חן, רמת גן הינו בית אבות ברמת-גן המכיל 108 מיטות ב-2 מחלקות: מחלקה סיעודית מחלקה לתשושי נפש

בית האבות הסיעודי נוף חן פועל ברמת גן והינו אחד מבין בתי אבות ברמת גן ומזה כ-35 שנה ומהווה בית חם ליותר מ- 100 קשישים סיעודיים ותשושי נפש. השירותים, הטיפולים וכלל הפעילות בבית האבות מתבצעים תחת פיקוח של משרד הבריאות, ועם רישיון מטעמו.
צוות העובדים המסור של בית 'נוף חן' מספק לדייריו שירותים במגוון תחומים. דיירי הבית מקבלים בו טיפולים רפואיים, איש איש בהתאם למצבו הגופני, וכן ייעוץ בנוגע לשיקום, להסתגלות לעזרים רפואיים. דיירי הבית עשויים להיעזר גם בשירותיו של פסיכולוג מטעם הבית, והם נהנים מטיפולים פארא-רפואיים שונים, ובהם מפגשי ריפוי בעיסוק, פיסיותראפיה וליווי של עובדת סוציאלית. משקל רב ניתן בבית האבות גם לשעות הפנאי ולמפגשי רעים. בשל כך, צוות ההנהלה והעובדים מקפידים לקיים פעילויות חברתיות בשיתוף כלל הקשישים המתגוררים בבית, להוציאם לטיולים מחוץ לשטח בית האבות, לקיים מפגשים ושיחות עם חונכים אשר מבקרים את הדיירים בהתנדבות, ולחשוף אותם לתחומי דעת ועיסוק שונים, באמצעות הרצאות וחוגים.
שפע הפעילויות והדאגה הכוללנית לאספקטים השונים בחיי הקשיש מתאפשרים הודות לצוות העובדים הרב תחומי, המקצועי והחם המועסק בבית האבות. על צוות זה נמנים רופא כללי, פסיכיאטר, אחיות ואנשי מקצועות הפארא-רפואה, ובהם גם דיאטנית אשר מפקחת על תפריט המזונות המוגשים לדיירים ועל תזונתו של כל אחד מהם. עובדים כלליים ואב הבית דואגים באופן רציף לתחזוקת הבית ולתקינות ציוד העזר.
בית האבות הסיעודי נוף חן נהנה ממיקום נוח בלב גוש דן. הבית ממוקם ברחוב שקט והוא צמוד לגן אברהם, אשר משתרע על פני 18 דונמים, ומצויים בו אמפיתיאטרון, מצבת זיכרון לחללי מלחמת העצמאות ומגוון מינים של חי וצומח מקומיים. עם זאת, בית האבות שוכן בסמיכות רבה לציר ז'בוטינסקי, המקשר בין כביש חיפה- תל אביב הישן לבין דרך איילון, כך שהגישה אליו מאזורים שונים בגוש דן ומחוצה לו נוחה מאד.

פרטי יצירת קשר

מחלקות

מידע כללי

מידע נוסף

שירותים

צוות

אוכלוסיה

מחלקות

מחלקת עצמאיים

מחלקת עצמאיים ותשושים

מחלקת תשושים

מחלקת סיעודיים

מחלקת תשושי נפש

מחלקת סיעודיים מורכבים

מחלקת שיקומיים

דילוג לתוכן