בתי אבות דיור מוגן וסיעוד בישראל
יעוץ והכוונה חינם 24 שעות

בית אבות לב הכרמל, חיפה

בית אבות לב הכרמל, חיפה הינו בית אבות בחיפה המכיל 83 מיטות ב-2 מחלקות: מחלקה לעצמאיים ותשושים מחלקה סיעודית

בית אבות "לב הכרמל" הוקם בשנת 1981 ומשרת נאמנה את קהל הקשישים העושים שימוש בשירותיו. "לב הכרמל" שוכן באיזור נעים ושקט, בלב גינה פורחת וירוקה הממוקמת במרכז הר הכרמל. הנוף הנשקף מבית האבות וההקפדה על טיפוח הסביבה המקיפה אותו תורמים רבות לאיכות חייהם של הדיירים ולאווירה הרוגעת ממנה הם נהנים. המוסד נמצא בבעלות פרטית ופועל תחת רישיון משרד הבריאות. הפעילויות המגוונות המוצעות לדייריו בשילוב עם הצוות המיומן האמון על טיפול בדיירים ועל תחזוקה שוטפת של המקום הופכים את בית האבות לפתרון מתאים ואופטימלי לאוכלוסיית הקשישים הנדרשים לדיור מוגן, אך עם זאת אינם מעוניינים להתפשר על איכות חייהם.
מחלקת הדיירים העצמאיים והתשושים כוללת 57 קשישים, ואילו המחלקה המיועדת לשוהים סיעודיים מיועדת ל-26 דיירים בלבד. יחידות הדיור המיועדות לקשיש אחד או שניים בכל יחידה, יחד עם המספר המצומצם של המתגוררים במקום באופן קבוע מאפשרים גישה אישית לכל אחד מהקשישים על ידי הצוות הפועל במקום. על מנת לאפשר את הפיקוח המקצועי הבריאותי הנדרש, בית האבות מאובזר בציוד החדשני ביותר הכולל מערכת ממוחשבת לצורך הזעקת אחות אל הקשישים, עזרים רפואיים העומדים לשימוש הדיירים, מיטות מתכווננות ועוד. הפיקוח והניהול של מערך השירותים הרפואיים מתבצע על ידי רופא בעל התמחות בגריאטריה ורופא משפחה, כאשר לרשותו עומד צוות מיומן של אחיות מנוסות, מטפלות סיעודיות, פיזיותרפיסט, עובדת המתמחה בריפוי בעיסוק, דיאטנית, כמו גם אנשי צוות נוספים.
התחזוקה השוטפת בבית האבות מתבצעת ברמה גבוהה ביותר הודות לפעילותם של צוות מנקות, אנשי אחזקה, עובדי משק ועוד האחראים, יחד עם צוות הטיפול הסיעודי על הענקת שירותים כגון סידור החדרים וניקיונם, עזרה בפעולות תפקוד יומיות כגון רחצה והלבשה של הדיירים, חלוקת הארוחות ועזרה בהאכלה לנזקקים לכך, כמו גם שירותי כביסה ותספורת. לנוחיותם של הדיירים במקום מותקנת מערכת מיזוג מרכזית, לחצני מצוקה ותקשורת טלפונית..
הפעילות בבית האבות כוללת קשת רחבה של אפשרויות ממנה יכולים הקשישים לבחור: מפגשי ומשחקי חברה, מפגשי אקטואליה, חגיגות של אירועים וימי הולדת, חוגי התעמלות, טיולים, טיפול בעזרת אמנות, ליווי של הדיירים לסידורים שוטפים ועוד.

פרטי יצירת קשר

מחלקות

מידע כללי

מידע נוסף

שירותים

צוות

אוכלוסיה

מחלקות

מחלקת עצמאיים

מחלקת עצמאיים ותשושים

מחלקת תשושים

מחלקת סיעודיים

מחלקת תשושי נפש

מחלקת סיעודיים מורכבים

מחלקת שיקומיים

דילוג לתוכן