בתי אבות דיור מוגן וסיעוד בישראל
יעוץ והכוונה חינם 24 שעות

בית אבות חוף הסלע, בת ים

בית אבות חוף הסלע, בת ים הינו בית אבות בבת-ים המכיל 58 מיטות ב-1 מחלקות: מחלקה לעצמאיים ותשושים

על הטיילת של בת ים, כשהוא משקיף אל הים התיכון, ניצב בית האבות 'חוף הסלע'. הבית פועל, כבר למעלה משלושים שנה, ברישיון משרד הרווחה, ומשרת קרוב לשישים קשישים עצמאיים ותשושים.
צוות העובדים המסור של הבית משקיע את מירב המאמצים על מנת לספק את כל צרכיהם של הדיירים ולהעניק להם תחושת חום וביתיות. כל אחת ממחלקות הבית מאכלסת 20 דיירים לכל היותר, ויש בה צוות מטפלות קבוע וחדר אוכל נפרד. באופן זה נשמרת בכל מחלקה אוירה משפחתית ומענק לכל דייר יחס אישי. בבית כולו ישנם כ-40 חדרי מגורים, המיועדים לדייר יחיד או לשני דיירים, ולכל אחד מהם צמודים שירותים ומקלחת.
הביתיות מורגשת גם במאכלים המוגשים בבית 'חוף הסלע'. המזון המרכיב את שלוש הארוחות העיקריות המוגשות בבית האבות מדי יום, כמו גם את ארוחות הביניים, מבושל ונאפה בבית, מרכיבים טריים.
אנשי הצוות מנעימים את זמנם של הדיירים הקשישים גם באמצעות מגוון פעילויות פנאי והעשרה, המתקיימות בבית בשעות הבוקר ואחר הצהריים, וכוללות מפגשי נגינה, שירה, ריקודים, עבודות יד, חוגים, טיולים, פעילויות לקראת חגים ועוד. במהלך שעות הפנאי נהנים הקשישים גם משירותי מספרה, פדיקור והסעות.
דיירי הבית ובני משפחותיהם נהנים משקט נפשי הודות להשגחה רפואית, ביצוע ובדיקות וחיסונים והענקת טיפול רפואי, על ידי צוות אחיות מנוסות. לאורך השבוע מגיעים אל הבית גם גריאטר ופסיכוגריאטר. הצוות הרפואי והטיפולי בבית מעניקים לקשישים גם טיפול מונע וטיפול אישי, בהתאם לצורך.
העובדת הסוציאלית במקום מלווה את הדיירים בכל עניין הקשור ברווחתם ובשמירת זכויותיהם, בעוד הפיזיותרפיסטים והמרפאים בעיסוק מסייעים להם לשמר ולשפר תפקודים שונים.
בית האבות חוף הסלע בבת ים מקבל דיירים באופן פרטי, דרך משרד הרווחה ודרך משרד הביטחון, ומאפשר גם מגורים לתקופות קצרות, לשם החלמה והבראה.

פרטי יצירת קשר

מחלקות

מידע כללי

מידע נוסף

שירותים

צוות

אוכלוסיה

מחלקות

מחלקת עצמאיים

מחלקת עצמאיים ותשושים

מחלקת תשושים

מחלקת סיעודיים

מחלקת תשושי נפש

מחלקת סיעודיים מורכבים

מחלקת שיקומיים

דילוג לתוכן