בתי אבות דיור מוגן וסיעוד בישראל
יעוץ והכוונה חינם 24 שעות

בית אבות בית עמי, נתניה

בית אבות בית עמי, נתניה הינו בית אבות בנתניה המכיל 126 מיטות ב-2 מחלקות: מחלקה לעצמאיים ותשושים מחלקה סיעודית

בית אבות בית עמי שוכן במבנה שהיה בעבר מלון 4 כוכבים, בסמוך לחוף ימה של נתניה ופעיל מאז שנת 1990. המקום מתאים למגורים ולטיפול בכמאה קשישים עצמאיים ותשושים, ובכעשרים קשישים במצב סיעודי, והוא פועל ברישיון משרד הרווחה ומשרד הבריאות.
צוות העובדים והמטפלים ב'בית עמי' הוא מקצועי ומסור. נמנים עליו רופאה מומחית לגריאטריה ומחלות פנימיות, אחיות ותיקות, עובדת סוציאלית, דיאטנית, פיזיותרפיסטיות בעלות התמחות בשיקום ובטיפול בקשישים, אורתופד, מדריכה מקצועית ומרפאה בעיסוק, וכן מטפלים נוספים.
הבית פותח את שעריו ושירותיו בפני דיירים במתכונות שונות. בין היתר, מתאפשרת שהות בבית לשם שיקום והחלמה גם לתקופות קצרות. בכל המקרים, אנשי הצוות מעניקים השגחה וטיפול רפואיים 24 שעות ביממה, מסייעים ברחצה ובהתלבשות במקרי הצורך, ועורכים אבחונים רפואיים והערכות תפקודיות.
אם הבית והעובדים הכללים דואגים לניקוי חדרי הבית מדי יום, לכביסה ולהכנה והגשה של 5 ארוחות יומיות.
בנוסף על כל אלו מתקיימת בבית פעילות חברתית ענפה, אשר כוללת חוגי יצירה והתעמלות, קונצרטים והרצאות, טיולים מחוץ לכותלי הבית, משחקי חברה במועדון, מפגשים ושיחות עם חונכים מתנדבים וכן פעילויות של תעסוקה מוגנת, בהדרכת מדריכה מקצועית ושיקומית. לרשות דיירי הבית עומדים גם בית הכנסת, הספרייה וגינת הבית, אשר נותנים מענים לצרכים אינטלקטואליים, תרבותיים ורוחניים, וכן מאפשרים שהות נעימה ומרגיעה בחצר בשעות הפנאי.
הודות לעברו של הבית כבית מלון, חדריו מרווחים ובעלי מרפסות, חדר האוכל גדול, שני אולמות הלובי מפוארים ומחלקים מסוימים של הבית נשקף נוף ייחודי, נאה ומרגיע של הים התיכון.
אורחים המגיעים לביקורים בבית אבות בית עמי ימצאוהו בקלות בקרבת קו החוף והטיילת המטופחת של נתניה. בהגיעם אל מתחם בית האבות הם ייהנו מחניה מסודרת, מפינות ישיבה נוחות בתוך הבית או על ספסלי החצר, וכן יוכלו להנות מטיול קצר לאורך הטיילת, עם הקרוב המתגורר בבית.

פרטי יצירת קשר

מחלקות

מידע כללי

מידע נוסף

שירותים

צוות

אוכלוסיה

מחלקות

מחלקת עצמאיים

מחלקת עצמאיים ותשושים

מחלקת תשושים

מחלקת סיעודיים

מחלקת תשושי נפש

מחלקת סיעודיים מורכבים

מחלקת שיקומיים

דילוג לתוכן