בתי אבות דיור מוגן וסיעוד בישראל
יעוץ והכוונה חינם 24 שעות

בית אבות בית לי-דר, רמת השרון

ליד הבית כמו בבית.

בית אבות בית לי-דר, רמת השרון הינו בית אבות ברמת-השרון המכיל 40 מיטות ב-1 מחלקות: מחלקה לתשושים

בתי אבות ברמת השרון

בית "לי-דר" הוא בין המקומות המובילים במתן טיפול בקשישים תשושים. המחלקה, המונה 40 מקומות, מצוידת במיטב הציוד החדשני וכוללת אנשי צוות המומחים בתחומים השונים של טיפול והשגחה בקשישים. המקום פועל תחת פיקוח משרד הרווחה ומהווה בית חם לקשישים המתגוררים במקום. המספר המצומצם של הדיירים מאפשר היכרות קרובה בין הקשישים, גישה אישית של הצוות המטפל לכל אחד ואווירה ביתי ואינטימית. בית האבות מוקף בגינה פורחת ובשטחים ירוקים ומלבלבים: השבילים טובלים בכתמי צבע של צמחיה מטופחת ומדשאות, והשטח כולו מכיל פינות חמד רבות לבלות בהן באוויר הפתוח.
קשישים המוגדרים כתשושים הם אלו המתמצאים בסביבתם וצלולים בהכרתם ובמחשבתם אך זקוקים לעזרה מפאת מחלה או התדרדרות במצב הגופני. קשיש שהוא תשוש פעמים רבות לא יוכל לבצע חלק מהפעולות הנדרשות לאדם עצמאי, כגון הכנת אוכל, אכילה באופן עצמאי, הליכה של מרחק קצר ברגל או פעולות דומות. עקב כך, קשישים אלו צריכים סיוע לעיתים קרובות בחיי השגרה שלהם. הצוות בבית "לי-דר" עושה מאמצים רבים על מנת לסייע לדיירים תוך הקפדה על כבודם ועל פרטיותם. הגשת העזרה נעשית באופן מסור ומתוך הבנה של הקשיים בהם נתונים הקשישים.
מתוך הכרה בחשיבות הפעילות החברתית ופיתוח תחומי העניין והתחביבים של הקשישים בבית "לי-דר", מתקיימת במקום פעילות תרבותית שוטפת הכוללת מפגשי מועדון, חוגים והרצאות בהתאם ליכולות של הדיירים והנושאים בהם הם מביעים עניין. כמו כן, על מנת להקל על הדיירים בטיפול בנושאים שוטפים החיוניים לאיכות חייהם, מוצעים להם שירותי כביסה ושירותי ארוחות המוגשות במקום. תכנון התפריט נעשה מתוך התחשבות בצרכים התזונתיים של בני גיל הזהב.
בבית "לי-דר" ניתן שירות רפואי מקיף לדיירים, כמו גם שירותים פרא-רפואיים כגון ייעוץ וטיפול סוציאלי על ידי אנשי מקצוע מתחום זה, מפגשים לצורך פעילות גופנית והתעמלות קלה המותאמת ליכולותיהם הפיזיות של הדיירים, כמו גם שירותי פיזיותראפיה ושירותי סיעוד לנזקקים לכך. צוות בית האבות כולל גם רופא, אחיות הפועלות על מנת לסייע בתחומים רפואיים בשגרה, ומטפלים כלליים.

פרטי יצירת קשר

מחלקות

מידע כללי

מידע נוסף

שירותים

צוות

אוכלוסיה

מחלקות

מחלקת עצמאיים

מחלקת עצמאיים ותשושים

מחלקת תשושים

מחלקת סיעודיים

מחלקת תשושי נפש

מחלקת סיעודיים מורכבים

מחלקת שיקומיים

דילוג לתוכן