בתי אבות דיור מוגן וסיעוד בישראל
יעוץ והכוונה חינם 24 שעות

אחוזת השרון, נתניה

אחוזת השרון, נתניה הינו בית אבות בנתניה המכיל 68 מיטות ב-1 מחלקות: מחלקה סיעודית

בית האבות "אחוזת השרון" פועל מאז שנת 1996 ונמצא בבעלות פרטית. במקום מחלקה סיעודית המיועדת ל-68 קשישים, המטופלים על ידי מיטב אנשי הצוות הרפואי והפרא-רפואי של בית. האבות. נוסף על הטיפול התומך, שמירה על בריאותם של הדיירים ודאגה לרווחתם, המטפלים משמרים גם כאוזן קשבת ומקפידים ליצור אווירה ביית וחמה במקום. כמו כן, על מנת לעודד את הקשישים לנהל אורח חים פעיל, לתקשר עם סביבתם ולחלוק את תחומי העניין שלהם ותחביביהם עם דיירים אחרים, מתקיימות פעילויות תרבותיות הכוללות חוגים, ציון חגים וימי הולדת, ערבי מוסיקה ועוד. הארוחות המוגשות לבני גיל הזהב המתגוררים ב"אחוזת השרון" הם פרי תכנונה של דיאטנית מומחית, אשר מנוסה בכל הכרוך בהתאמת תפריטים לצרכיהם של קשישים הסובלים ממחלות כרוניות שונות או מצבים אחרים המשפיעים על תזונתם המומלצת.

טיפול בקשישים סיעודיים הוא אינו דבר פשוט. רבים מהם אנם מסוגלים לבצע שורה ארוכה של פעולות החיוניות לצורך תפקוד תקין של אדם מבוגר – ללכת מרחק קצר בכוחות עצמם, לאכול, להחליף בגדים ללא עזרה וכיוצא באלו. הטיפול הצמוד הנדרש לקשישים אלו אינו אפשרי במסגרת מקום המגורים שלהם – עם בן זוג קשיש, לבד , או אפילו בחיק המשפחה, היות ויש צורך בעזרה פעילה סביב השעון. לכן, בני משפחתו של הקשיש מתאמצים למוצא עבורו מסגרת בה יוכל לקבל את הטיפול הרפואי המקצועי לו הוא זקוק, יחד עם עזרה מצוות מסור ותמיכה – שאינם נופלים בחשיבותם מהטיפול הרפואי עצמו.
הצוות ב"אחוזת השרון" כולל אנשי מקצוע מתחום הגריאטריה, הרפואה והפרא-רפואה. כל אלו תורמים את חלקם על מנת ליצור שגרה טיפולית המותאמת במיוחד למאפייניו הבריאותיים וצרכיו של כל אחד מהדיירים, תוך עדכון שוטף של בני המשפחה אודות שינויים במצבו הבריאותי, ייעוץ לגבי תכניות טיפול, והפניית הקשיש לגורמים אחרים במקרה הצורך.
הטיפול והשירות בקשישים מתבצע מתוך הבנה כי חלק בלתי נפרד מאיכות חייו של המטופל הם כבודו ופרטיותו. לכן, מגוון הטיפולים, העזרה והסיוע הניתנים לדיירי המקום, מתבצעים תוך הקשבה מתמדת לצרכיו ורצונותיו של הקשיש והתחשבות בהם עד כמה שניתן.

פרטי יצירת קשר

מחלקות

מידע כללי

מידע נוסף

שירותים

צוות

אוכלוסיה

מחלקות

מחלקת עצמאיים

מחלקת עצמאיים ותשושים

מחלקת תשושים

מחלקת סיעודיים

מחלקת תשושי נפש

מחלקת סיעודיים מורכבים

מחלקת שיקומיים

דילוג לתוכן