בתי אבות דיור מוגן וסיעוד בישראל
יעוץ והכוונה חינם 24 שעות

בית אבות בית הורים פסגת אחוזה, חיפה

בית אבות בית הורים פסגת אחוזה, חיפה הינו בית אבות בחיפה המכיל 136 מיטות ב-2 מחלקות: מחלקה לעצמאיים מחלקה סיעודית

בית הורים פסגת אחוזה פועל מזה כחמש עשרה שנים ברישיון משרד הבריאות ומשרד הרווחה, ומשמש כבית לכמאה דיירים עצמאיים, ולעשרות בודדות של דיירים במצב סיעודי. הדיירים הם יוצאי מרכז אירופה או ילידי ישראל, ודוברים עברית.
בבית ההורים יחידות דיור בגדלים שונים שבין חדר אחד לשלושה חדרים, והן מיועדות ליחידים או לזוגות. בכל יחידת דיור יש אזור לינה, חדר מגורים, מטבחון, שירותים ומקלחת, מיזוג וחיבור לכבלים, ומותקנים בה מספר לחצני מצוקה. הדירות מנוקות מדי שבוע, וצוות האחזקה של המקום אחראי על תיקון תקלות בהן.
מתחם בית ההורים כולל גם מרפאה, לובי וחדר אוכל גדולים, מועדונית, קפיטריה, ספריה, מספרה וחדר התעמלות, ובחזיתו מצויות מדשאות מטופחות. בחצר משולבים צמחיה טבעית, גינון יזום ופיסול, כמו גם מרפסת ובה רחבה מרוצפת וספסלים נאים, המהווים יחדיו שטח נעים ופסטורלי למנוחה, קריאה ושיחה.
מדי יום נוכח רופא במקום, והוא מעניק לדיירים טיפול או מעקב רפואי לפי הצורך. בנוסף אליו מטפלים בדיירי הבית גם אחות הנמצאת בבית גם במשך הלילה, עובדת סוציאלית, תזונאית, מרפאה בעיסוק, פיזיותרפיסט ומטפלים נוספים.
בית ההורים מספק לדייריו שלוש ארוחות עשירות ומגוונות מדי יום, כמו גם קפה ועוגה בשעות אחר הצהריים.
כחלק מהדאגה לרווחת הדיירים, שם צוות בית ההורים דגש על צרכיהם האינטלקטואלים והחברתיים, ומקיים טיולים חודשיים, הרצאות, ערבי מוזיקה וחוגים במגוון תחומים, כגון: ברידג', יצירה, התעמלות והיסטוריה.
בית ההורים פסגת אחוזה שוכן בסמוך לרחובות חורב – מוריה, המהווים ציר תנועה ראשי בחיפה, ועל כן הגישה אליו זמינה ונוחה עד מאד. עם זאת, מיקומו של הבית ברחוב צדדי יותר ובסמוך ל'גן הלוחם' מקנה לו את היתרונות של שקט ונוף טבעי.

פרטי יצירת קשר

מחלקות

מידע כללי

מידע נוסף

שירותים

צוות

אוכלוסיה

מחלקות

מחלקת עצמאיים

מחלקת עצמאיים ותשושים

מחלקת תשושים

מחלקת סיעודיים

מחלקת תשושי נפש

מחלקת סיעודיים מורכבים

מחלקת שיקומיים

דילוג לתוכן