בתי אבות דיור מוגן וסיעוד בישראל
יעוץ והכוונה חינם 24 שעות

בתי אבות לתשושי נפש בחיפה והקריות

בתי אבות לתשושי נפש בחיפה והקריות

בחירת בתי אבות לתשושי נפש בחיפה והקריות

קשיש הסובל מתשישות נפש נדרש לטיפול וסיוע יומיומי ואינטנסיבי, אשר לא אחת עומד מעל ליכולתם של בני משפחתו. במקרים אלו יש לאתר בתי אבות לתשושי נפש בחיפה והקריות ברישיון משרד הבריאות, המתאימים ליקירכם. בחירה זו מורכבת ממספר רב של פרמטרים ולנו בדיור זהב יש את הידע המקצועי הנדרש לבחינתם, ולאיתור בית אבות נכון לצרכי הקשיש.

קריטריונים לבחירת בית אבות לתשושי נפש

בעת בחירת בתי אבות סיעודיים לתשושי נפש, או כל סוג אחר של בית אבות, יש לוודא תחילה כי הוא נושא רישיון תקף ורלוונטי מטעם משרד הבריאות. בנוסף, יש לבדוק כי המקום מותאם לתשושי נפש, למשל מבחינת עזרים חיצוניים כמו שעונים וסימנים המסייעים לקשיש להתמצא בזמן ובמרחב. כמו כן, בתי אבות אלו נדרשים להעניק למטופליהם סיוע פיזי שוטף בביצוען של מטלות יומיומיות כדוגמת קימה, רחצה ואכילה. מעבר לכך לכל קשיש יש צרכים מיוחדים משלו, ואנו בהחלט מסוגלים לסייע באיתור מקום בחיפה והקריות העונה לצרכים ספציפיים אלו.

מגוון בתי האבות לתשושי נפש שבחיפה והקריות

באתר האינטרנט שלנו תוכלו למצוא מידע מקיף ועדכני אודות בתי אבות סיעודיים שבאזור חיפה והקריות. כך למשל, ניתן לקבל מידע אודות בתי אבות סיעודיים בטבעון, בשכונת נווה שאנן שבחיפה, בתי אבות מסורתיים בחיפה, בתי אבות של העדה הספרדית וכן בתי אבות בעכו, חדרה ופרדס חנה כרכור.

לייעוץ מקצועי ללא עלות

הינכם מוזמנים ליצור קשר עם דיור זהב בטלפון 053-336-2407 לקבלת מידע נוסף. כמו כן, פנו אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי ללא עלות או מחויבות בכל שעות היממה שבעה ימים בשבוע.

דילוג לתוכן