בתי אבות דיור מוגן וסיעוד בישראל
יעוץ והכוונה חינם 24 שעות

בתי אבות בהרצליה

בתי אבות בהרצליה

כאשר מחפשים בית אבות חשוב לבצע את ההתאמות לצרכים ולפרמטרים הספציפיים המאפיינים את הקשיש ואת המשפחה.
הדגש בחיפוש הוא על בית האבות המתאים ביותר לקשת הרחבה של הקריטריונים שאנחנו מחפשים. מאמר זה יציג את הקריטריונים העיקריים בעת חיפוש בית אבות בהרצליה.

בתי אבות בהרצליה – סוגי מחלקות
דבר ראשון חשוב למצוא מקום המתאים למצב התפקודי של הקשיש. בכל בית אבות יכולות להיות מספר מחלקות המתאימות למצבים תפקודיים שונים. לכן, למעשה, כאשר אנחנו מחפשים בית אבות בהרצליה אנחנו מחפשים מחלקה מתאימה.
בתי אבות לעצמאיים בהרצליה – מחלקה לעצמאיים מתאימה לקשישים אשר מסוגלים לבצע את מטלות היומיום בעצמם אולם זקוקים למסגרת התומכת: הן מבחינה טיפולית והן מבחינה חברתית/תעסוקתית שמעניק המוסד. השהייה במוסד יכולה להיות חוויה מעשירה מאוד ובכך יכולים האנשים שלא להתעסק עם מטלות תחזוקה יומיומיות ולהתמקד בדברים בעלי המשמעות עבורם. משמעות זו יכולה להיות יצירה כלשהי – ציור, פיסול, גינון וכדומה. היא יכולה להיות עיסוק בתחביבים או שיחות עם חברים. על כל פנים – מה שמעניק משמעות ותוכן בחיי היומיום של הבן אדם.
בתי אבות לתשושים בהרצליה – תשושים אלו קשישים אשר זקוקים במידת מה לעזרה במטלות היומיום. מסגרת של בית אבות יכולה להעניק גם להם מסגרת חברתית ותעסוקתית בנוסף למסגרת טיפולית המסייעת להם להתגבר על הקשיים היומיומיים. ישנן מחלקות המיועדות אך ורק לתשושים אולם לרוב המחלקות יהיו לתשושים ועצמאיים ביחד.
בתי אבות סיעודיים בהרצליה – מחלקה סיעודית מתאימה לקשישים אשר מצבם התפקודי מוגדר סיעודי והם זקוקים לעזרה רבה ברוב מטלות היומיום שלהם. כאן הדגש הוא על טיפול נאות וסיוע בפעולות היומיום. עדיין המסגרת הרגשית/חברתית חשובה ביותר וכן האפשרות לעסוק בדברים שניתן על מנת להעניק משמעות וערך עצמי לקשישים הסיעודיים. חשוב לבדוק את אפשרויות המימון למחלקה הסיעודית – לעתים ניתן לקבל סיוע ממשרד הבריאות (קבלת "קוד" אשפוז).

בחירת בית אבות הוא לא תהליך פשוט ורצוי לעשות אותו בליווי מומחים שיוכלו לסייע במציאת הפתרון המתאים ביותר לקשיש ולמשפחה. ניתן לקבל ייעוץ ללא תשלום 24 שעות בכל רחבי הארץ בטלפון – 072-334-0766.

דילוג לתוכן