בתי אבות דיור מוגן וסיעוד בישראל
יעוץ והכוונה חינם 24 שעות

בית אבות בשרון

בית אבות בשרון

רוצים למצוא את בית האבות המתאים ביותר באזור השרון ולא יודעים מהיכן להתחיל? לאילו פרמטרים חשוב לשים לב במהלך תהליך הבחירה? איך מתאימים בית אבות לצרכים הספציפיים של הקשיש ולא פחות חשוב – של המשפחה? מהן אפשרויות המימון העומדות בפנינו?

תהליך בחירת בית אבות בשרון
תהליך הבחירה של בית אבות בשרון התחיל למעשה כאשר נקבע הקריטריון הראשון – המוסד צריך להיות באזור השרון. למיקום הגאוגרפי חשיבות רבה לאפשרות של המשפחה לבקר את המתגורר בבית האבות לעתים תכופות ולדאוג לצרכיו. קריטריון המיקום הינו, לרוב, הפרמטר הראשון בתהליך החיפוש. לאחר שאנו יודעים מהו המיקום הגאוגרפי של המוסד אותו אנחנו מחפשים ניתן להמשיך לשלב הבא – התאמת המוסד לרמת התפקוד של הקשיש.

בחירת בית אבות בשרון המתאים מבחינת מצב התפקוד
בית אבות בשרון לעצמאיים – מיועד לקשישים אשר אינם זקוקים לסיוע במטלות היומיום, אולם זקוקים למסגרת תומכת הן רפואית והן חברתית.
בית אבות בשרון לתשושים – מיועד לקשישים המתקשים בביצוע חלק מפעולות היומיום.
בית אבות בשרון לתשושי נפש – זהו מוסד המכיל מחלקה המיועדת לקשישים הסובלים מדמנציה על צורותיה השונות כאשר הנפוצה שבהן היא אלצהיימר. מחלקות אלו מכילות עזרים המסייעים כמידת האפשר להתמודד עם הירידה ביכולת המנטלית. מחלקות אלו מפוקחות על ידי משרד הבריאות וחשוב לבדוק שהרשיון בתוקף.
בית אבות סיעודי בשרון – זהו מוסד המכיל מחלקה סיעודית ומאפשר סיוע במטלות היומיום לקשישים המודרים סיעודיים. מחלקות אלו מפוקחות אף הן על ידי משרד הבריאות וחשוב גם כאן לבדוק שהרישיון בתוקף.
בית אבות שיקומי בשרון – זהו מוסד המכיל מחלקה המיועדת לקשישים עם אופק שיקומי. הסיבות יכולות להיות רבות – נפילה, תאונה, ניתוח וכו'.

בית אבות בשרון – אפשרויות המימון
שאלת מימון השהות בבית האבות תלויה מאוד בסוג המחלקה אליה נכנסים. במחלקות המפוקחות על ידי משרד הבריאות – מחלקה סיעודית או מחלקה לתשושי נפש ישנה אפשרות לעתים לקבל מימון ממשרד הבריאות (קבלת "קוד" אשפוז).
לעתים ניתן לקבל החזרים מביטוח פרטי, אם ישנו. כ-60% מהישראליים מבוטחים בביטוח סיועדי פרטי המאפשר לקבל מימון עד גובה מסויים למשך תקופה מוגבלת (לרוב 3 שנים).

בית אבות בשרון – ייעוץ והכוונה
אם ברצונכם לקבל את כל האינפורמציה אודות כניסה לבית אבות בשרון ניתן לטלפן 24 שעות ביממה ל-072-334-0766. השירות הינו ללא תשלום וללא התחייבות.

דילוג לתוכן