בתי אבות דיור מוגן וסיעוד בישראל
יעוץ והכוונה חינם 24 שעות

דיור מוגן בשפלה

דיור מוגן בשפלה

במאמר הקודם שפרסמנו על בתי אבות בשפלה פרסמנו עצות המיועדות לקשישים הזקוקים לסיוע כלשהו ברמת היומיום. החל מקשישים תשושים אשר זקוקים לסיוע קל ועד לקשישים במצב תפקודי סיעודי אשר אינם מסוגלים לבצע לבדם את מטלות היומיום וזקוקים לסיוע.

כאשר מחפשים בית דיור מוגן חשוב לבדוק מספר פרמטרים. הראשון מביניהם יהיה בדרך כלל המיקום הגאוגרפי. אנשים המחפשים דיור מוגן הם לרוב אנשים עצמאיים לגמרי הרוצים להינות מאיכות חיים גבוהה בעת הגיעם לגיל הזהב. אחד הפרמטרים החשובים הוא בדרך כלל קרבה למשפחה, לנכדים ולחברים. אזור השפלה הוא האזור הכולל את ראשון לציון, רחובות, יבנה, גדרה, אשדוד והיישובים הסמוכים אליהם ומאמר זה יעסוק בדיור מוגן בשפלה.

דיור מוגן ברחובות – ברחובות ניתן למצוא את דיור מוגן לב אבות השייך לרשת נווה עמית. המקום שייך לקופת חולים מאוחדת ומציע שירותים רפואיים וביטחון רפואי. אין צורך להיות חבר קופת חולים מאוחדת על מנת לקבל את השירות הרפואי. בנוסף קיימת במקום מחלקה סיעודית על מנת לתת מענה לאלו אשר נזקקים לשירות זה.

דיור מוגן בראשון לציון – בראשון לציון ניתן למצוא את דיור מוגן אחוזת ראשונים המציעה מתחם מפואר של דיור מוגן לעצמאיים ביחד עם מחלקה סיעודית צמודה הנותנת ביטחון להמשך. בנוסף ישנן מחלקות גם לקשישים תשושי נפש וגם לקשישים הזקוקים לטיפול סיעודי מורכב במקום ישנן פעילויות עשירות ומגוונות והמקום מציע רמה גבוהה של שירותים לאלו אשר מעוניינים לחיות ברמת חיים גבוהה גם לאחר גיל הפרישה. אחוזת ראשונים נמצאת במקום שקט ובקרבה לים. בנוסף, מי שמחפש דיור מוגן בראשון לציון יכול למצוא את דיור מוגן עד 120. המקום כולל 150 דירות בגדלים של החל מחדר ועד 3 חדרים בקןמפלקס מפואר. המקום כולל גם מחלקה סיעודית ומחלקה לסיעודיים מורכבים.

דיור מוגן באשדוד – באשדוד ניתן למצוא את דיור מוגן בית בלב מיסודה של קופת חולים מכבי. דיור מוגן בית בלב ממוקם בסמוך לקניון אשדוד במיקום נוח ומהווה פתרון למי שמחפשים בית דיור מוגן באשדוד.

לייעוץ על ידי מומחים ללא תשלום בבחירת פתרון הדיור המוגן או מציאת בית אבות ניתן להתקשר לטלפון – 053-336-2407

דילוג לתוכן