בתי אבות דיור מוגן וסיעוד בישראל
יעוץ והכוונה חינם 24 שעות

ביחד עטרת אבות, בני ברק

בתי הורים ממשפחה טובה

ביחד עטרת אבות, בני ברק הינו בית אבות בבני-ברק המכיל 159 מיטות ב-2 מחלקות: מחלקה לעצמאיים ותשושים מחלקה סיעודית

בית אבות עטרת אבות בבני ברק הוא בעל ותק של כחצי יובל בתחומו. המקום מהווה בית חם ותומך לקשישים עצמאיים, תשושים וסיעודיים, מהאוכלוסייה החרדית והדתית/חפש/בתי-אבות/סיעודיים, והוא פועל עם רישיונות מטעם משרד הרווחה ומשרד הבריאות.
הקשישים המתגוררים בבית זוכים בין כתליו למגוון שירותים רפואיים וסיעודיים מידי רופאים, אחיות ומטפלים נוספים. הם נהנים גם מטיפולים פארא-רפואיים, אשר כוללים טיפולי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק במכון הממוקם בבית האבות ומעקב אישי על ידי דיאטנית. בנוסף, אנשי השירות הסוציאלי בבית מעניקים תמיכה ואוזן קשבת הן לדיירים עצמם והן לבני משפחותיהם, מוודאים שהדייר גם בבית ברווחה מירבית, ונכונים לסייע לו ולקרוביו במימוש זכויותיהם הנוגעות למצבו של הדייר. צוות הבית מורכב מעובדים מנוסים, אכפתיים ומסורים מאד כלפי הקשישים. מנהל בית האבות, אמהות הבית ושאר אנשי הצוות עומדים גם הם לרשות הדיירים והמשפחות, כך שמתקבלת תחושת שותפות בטיפול ובתמיכה בדייר.
צוות העובדים דואג להגשת כל הארוחות, בכפוף להמלצות הדיאטנית. בבית עומדים לרשות הדיירים גם שירות כביסה, ושירותי מספרה. בנוסף לכל אלו, הבית, אשר שומר על צביון דתי, מפעיל גם בית כנסת פעיל ומקיים שיעורי תורה. הפעילות והאירועים החברתיים השונים, אשר מאורגנים על ידי עובדי בית האבות, כוללים נסיעות לכותל המערבי, הופעות של אמנים, הרצאות, הרקדות, ימי כיף באתרים שונים מחוץ לבני ברק, וחגיגה בצוותא של ימי הולדת, של ראשי חודש ושל ערבי חג. הדיירים משתתפים גם בהפעלות יצירה משותפות, ויושבים עם חבריהם במרפסת הבית, הערוכה לשם כך עם ספסלים ועם צמחיה נאה.
בית האבות 'עטרת אבות' פותח את שעריו לדיירים מכל הארץ, ולתושבי בני ברק בפרט. הבית שוכן בסמוך לקופת חולים, למרכז רפואי ולמרכז מסחרי, והוא קרוב למחלף גבעת שמואל, דבר המאפשר גישה נוחה ומהירה לנוסעים על כביש 4.

פרטי יצירת קשר

מחלקות

מידע כללי

מידע נוסף

שירותים

צוות

אוכלוסיה

מחלקות

מחלקת עצמאיים

מחלקת עצמאיים ותשושים

מחלקת תשושים

מחלקת סיעודיים

מחלקת תשושי נפש

מחלקת סיעודיים מורכבים

מחלקת שיקומיים

דילוג לתוכן