בתי אבות דיור מוגן וסיעוד בישראל
יעוץ והכוונה חינם 24 שעות

בתי אבות

ברמת גן

  • סוג המוסד

  • סוגי מחלקות

  • איזור בארץ

  • בחר ישוב

בתי אבות ברמת גן

ברמת גן נמצאים מספר בתי אבות השייכים לרשתות וגופים שונים, אשר מתאימים לצרכים של אוכלוסיות מגוונות מאוד של קשישים הנזקקים לאופי שונה של עזרה והשגחה: קשישים המוגדרים כסיעודיים ונזקקים עקב כך לעזרה יומית ברחצה, החלפת בגדים, אכילה, התניידות וכו', קשישים המוגדרים כעצמאיים, קשישים אשר הינם תשושים או תשושי נפש (כלומר אינם מתמצאים בסביבתם, מפגינים אדישות לסובב אותם או תסמינים אחרים של חוסר תפקוד מנטלי הנגרם מתופעות נפשיות או מוחיות, חולפות או קבועות).
ברמת גן נמצאים מספר בתי אבות השייכים לרשתות וגופים שונים, אשר מתאימים לצרכים של אוכלוסיות מגוונות מאוד של קשישים הנזקקים לאופי שונה של עזרה והשגחה: קשישים המוגדרים כסיעודיים ונזקקים עקב כך לעזרה יומית ברחצה, החלפת בגדים, אכילה, התניידות וכו', קשישים המוגדרים כעצמאיים, קשישים אשר הינם תשושים או תשושי נפש (כלומר אינם מתמצאים בסביבתם, מפגינים אדישות לסובב אותם או תסמינים אחרים של חוסר תפקוד מנטלי הנגרם מתופעות נפשיות או מוחיות, חולפות או קבועות). בחלק מבתי אבות אלו קיימת האפשרות למימון דיור הקשיש במקום על ידי "קוד" של משרד הבריאות (על הקשיש ובני משפחתו לבדוק אם הם אכן זכאים להשתתף בתכנית סבסוד עלויות זו, מבחינת מצבו הפיזי של הקשיש ומבחינת מצבו הכלכלי. לשני הנושאים הללו קיימים קריטריונים של משרד הבריאות).
בית האבות "משען" הנמצא ברמת אפעל מתפקד ככפר לגימלאים עצמאיים, וכולל גם מחלקה עבור קשישים סיעודיים, תשושי נפש ותשושים. בית האבות משתרע על פני שטח ירוק רחב וכולל אוכלוסייה מגוונת מאוד של קשישים המגיעים מאיזורים שונים בארץ, רקע תרבותי שונה, דוברי שפות שונות וכו'. ההיצע התרבותי של בית האבות כולל תכנית עשירה המכילה בתוכה קונצרטים מוזיקליים, ערבי תרבות וחג, שימוש בספרייה המתנהלת על ידי דיירי המקום, מפגשים חברתיים, חוגים בנושאי עניין שונים (כגון פיסול, ציור, ביליארד, ספרות וכו'). נוסף על כך, בית האבות מציע שירותים רפואיים מתקדמים לדיירי כל המחלקות הכוללים מעקב רפואי וטיפול מותאם אישית, שירותי טיפול מונע, שירותי פיזיותרפיה, טיפולי שיניים, ריפוי בעיסוק, טיפול פסיכיאטרי וכו'.
בית אבות נוסף הממוקם באיזור רמת גן הוא בית "נוף חן" הנמצא בבעלות פרטית ומתנהל תחת פיקוח של משרד הבריאות. מוסד זה מהווה בית חם ליותר מ-50 קשישים הנמצאים במחלקה הסיעודית ו-50 נוספים הנמצאים במחלקת תשושי הנפש. הקשישים המתגוררים במקום מקבלים שירותי פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, טיפול פסיכולוגי עבור הנזקקים לכך, כמו גם מגוון אפשרויות לבחירתם בנושא התרבות והחברה. בית האבות ממוקם בצורה המאפשרת גישה נוחה מאוד למקום, יחד עם האפשרות ליהנות מהנופים הירוקים המקיפים אותו.

 

דילוג לתוכן